torsdag 29. januar 2009

SUPLIES-party

I går ble vår nabo og bestevenn (i Thailand), Somchai, 20 år.
Han har aldri før feiret bursdagen sin. Det syns vi var for dumt.
Derfor inviterte vi de fleste vi kjenner og overraska han med pizza og kaker hjemme hos hos.
Han ble litt satt ut, veldig fornøyd og vi hadde en kjempekoselig kveld.

Forresten så gikk jeg på nok en kulturell kjempesmell da det jeg serverte chipsen i viste seg å være do-skåler.








Soil mimer ei av jentene på festen


Så må jeg bare fortelle at natt til tirsdag våkna Cecilie og jeg av at det fallt en katt gjennom taket på rommet vårt:
Ganske absurd

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hanne. Alltid morro å lese det du skiver,og du skriver godt også.Håper du har det bra,og du skal vite at vi gleder oss til å se deg igjen. Hilsen onkel Siggen. PS!Lev vel.

Anonym sa...

gøy Hanne! Nå må du snart komme hjem.....
Klem mamma

Agnar Aasland sa...

Utrolig bra Hanne! Dere gjennomfører som avtalt... Ser levende for meg dere to da dere oppdager at det var doskåler...

Åsne sa...

hahaha, skøy!! Det kan ikkje vere så lett og se forskjell på diskol, og potetgullbolle!
men så KOSLIG!:):)

Eg smiler AV DEG , og din barmhjertighet!

Eirik sa...

Haha:) Både doskålchips og "ceiling cat"* på en blogg! Tusen takk for brev forresten!


*(Sorry jeg er nerd. Men her er flere ceiling cats:

http://icanhascheezburger.com/2008/02/13/funny-pictures-ceiling-cat-creates-man/

http://icanhascheezburger.com/2008/12/19/funny-pictures-i-iz-attic-cat-wat-for-u-kan-i-do/#comments

http://icanhascheezburger.com/2008/07/09/funny-pictures-u-haz-a-ceiling-cat/#comments

http://icanhascheezburger.com/2008/05/31/funny-pictures-two-out-of-three-kittehs-believe-in-ceiling-cat/#comments )

Hanne sa...

Haha Eirik!! Ja, det har vært en dårlig uke. Og det var omtrent akkurat sånn det var med katten.
Elendig at ikke jeg fikk tatt bilde!!

Til dere andre: TAKK for kommentarer:)

Cecilie sa...

HAHA! Var godt folk ikke skjønte hva du hadde tegnet på den ene lappen. Men hadde vært sabla moro hvis de skjønte det! Du trakk jo lappen da, men.. ;)

Hanne sa...

Det spørs om de hadde tålt den;)
Vi får gi dem litt tid!
Nå må vi ta ut scones'ene..ajajaj