mandag 7. september 2009

Litt seint men likevel:

Forrige helg var én god helg.
Grunnen for sørlandshelg var å preike litt med årets Hald-studenter og prøve å dele noen gode råd.
Veldig koselig å treffe dem og deilig å se at de er en gjeng som garantert kommer til å gjøre en kjempejobb!
Hald er virkelig et helt spesielt godt sted å være.
Etter bare to dager der er jeg sprengfylt med energi og engasjement.

Ellers er det få ting som er så fint som å være hjemmom litt.
Bli dulla med og få fylt opp studentkroppen med fisk, vitaminer og andre mangelvarer.
Noen av de få tingene som faktisk er så fint er å få litt kvalitetstid sammen med Åsne!
Det fikk jeg nemlig.
Helga har faktisk gjort meg såpass godt at jeg er tilbake i Bergen med en lyst til å lese pensum, og det er ikke bare noe jeg sier.
(Men det er jo mulig det er noe jeg sier bare akkurat i dag..).


Tilbake i Bergen. Til Cecilie og 48 poser tomatsuppe:)

3 kommentarer:

Agneta sa...

Åå, så stas! Må si ifra neste gang du reiser hjem, må få sett dere snart! Ha ei super helg søta <3

Eirik A jobber sa...

Haha.. Godt å høre Hanne. Btw, jeg er über gira på tomatsuppe hos dere i Bergen!

Hanne sa...

Herlig Eirik! Da lover jeg å slå til med MEKSIKANSK tomatsuppe m/massevis av tilbehør.
Da er det fest skjønner du!