tirsdag 22. september 2009

Min dag!

Det er vel (dessverre) ingen hemmelighet at jeg lider av Restless Leg Syndrome.
Det er det etter hvert en god del som har fått etterfare etter at jeg på kino har slengt beina opp i fanget på sidemannen og bedt han/henne om å kna og hamre løs (jeg kjenner som regel sidemannen, bare så det er sagt..).
Dagen i dag ble minst dobbelt så god da jeg fikk denne meldingen av Eirik Soldal;
Gratulerer med internasjonal merkedag for restless leg.
Jeg følte meg passe freak da jeg ble helt nødt til å fortelle dette til ei i klassen min.. så viser det seg jommen meg at ho lider av
akkurat det samme!!!
Og ikke bare ho, men hele familien hennes også!!!!!
Aldri før har jeg truffet noen med samme elendighet, også skjer det på selveste dagen vår.
I anledning dagen blir det selvfølgelig boller og brus i Øyjordsveien.
Velkommen skal du være.

7 kommentarer:

Eirik sa...

Jeg digger at du blogga det! :D

Kjetil sa...

fikk veldig lyst å delta i denne bloggartikkelen og si at grandpa og papa er med i samme klubb(ikke tull). så vet du det.hehe

ha en fin dag :)

Hanne sa...

Er det sant?? Plutselig kryr det av oss:)
Da tar jeg meg en tur opp og deler litt frustrasjon neste gang jeg er hjemme.
Håper alt er fint Eirik og Kjetil!

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

Liker det.
En egen dag - fordi du fortjener det!

Anonym sa...

Jeg blir og med i klubben!!