mandag 3. november 2008

Søndagstur

Jeg blir helt rørt over alle kommentarene på denne bloggen.
Tusenpåtusen med takk! Det gir meg skriveglød i massevis.

I dag har vi vært på søndagstur (noe som fra nå av er obligatorisk). Vi dro på piknik i Lumpiniparken, det grønneste stedet vi kunne klare å finne i Bangkok.
Her satt vi tett i tett under palmene, mens øgler på godt over en meter tuslet rundt teppet vårt.. Mari, som kommer fra Høvåg og som er ettåring her var i hundre og syns de var kjempesøte. Akkurat det skjønner jeg INGENTING av!
Men det var en deilig søndag.
Nå skal vi bare nyte siste uke med Starbucks, thaiskole, skytrain, kino og turistliv i Bangkok, før Cecilie og jeg flytter til Mukdahan på fredag.
Fra da av blir det et nytt, enklere liv og vi har lovet hverandre å leve som innfødte så langt det er mulig. Vi gleder oss!


En skjønn liten øgle

Perfekt moden frukt og piknik i Lumpini-parken
Mocca Frappuchino på vei til skolen er forresten også obligatorisk
Halloween "feiret" vi på Khao San Road (hvor det kryr av backpackere og andre koselige typer)

Og bare sånn tilfelle det er av interesse så er adressen min:
67 Khamsaithong Vitaya RoadMuang,
Mukdahan 49000, Thailand

Og tlf:
+660851310029
Værsågod og klem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hanne!
Har lest litt på bloggen din og du har masse fint å fortelje om. Spennande liv du lever, og eg håper det går fint med det enkle livet i bushen...

--- klem frå Geir

Thor Haakon Bakke sa...

går det mye i tazte priv eller? tar cecilie humoren om den fleibede apekatten? kommer thor seg til mandal kino for å se "kurt blir grusom" i morgen.

vi håper på "ja" på alle spørsmålene.

Anonym sa...

Hehe..beste kostyme jeg har sett!
Også ser jeg du har fått mange fine fregner :)
Håper alt står bra til med deg!

Henrik sa...

Herlige bilde ifrå Thailand! Sakna litt strand og sjø merka ej. Ser ut som du he det bra og trivast i bangkok=) Fått hatt litt ferie enda, eller e det fullt kjør heile tida?

Åsne sa...

Å der hadde ikkje gort noe å tatt en av grillingsene våre snupp!

Det skal me gjere ein gang eller kva?

Anonym sa...

Morro og lese og se bilder! Du er så go' Nå er vinteren kommet, er digg. Men ser ikke så ille ut med sol og varme heller da:o) Kos dæ masse!! Klem:o)

Anonym sa...

hei vennen.Er sammen med kollega og sjekker bloggen din.De skryter veldig!!! :-) mamma og Elin